غرفه سازی نمایشگاهی:

غرفه سازی نمایشگاه به معنای ایجاد یک فضای محدود برای مدت زمان موقت است که ابزاری قدرتمند جهت نمایش انواع فعالیت های و تکنیک های فروش می باشد. غرفه نمایشگاهی یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است.
غرفه های نمایشگاهی باید بتوانند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازند، بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت یکی از مهم ترین ویژگی های غرفه سازی به شمار می رود که هنگام طراحی باید مورد توجه قرار بگیرد.
از دیگر نکات قابل توجه در این حوزه تطابق طرح و اجرای غرفه می باشد به این منظور که تمامی جزئیات طرح رعایت شود که مستلزم رعایت مواردی همچون استفاده از مواد با کیفیت، ایجاد نور پردازی مناسب، توجه به طیف رنگ سازمانی شرکت ها، چیدمان اصولی تجهیزات و … می باشد.

غرفه پیش ساخته:

معمولا در نمایشگاه ها، فضایی تحت عنوان غرفه با اندازه حدود 25 متر تقسیم شده که این فضا با استفاده از پارتیشن های جداساز قابل کاربرد هستند.

این نوع غرفه که اندازه رایج و معمول آن 25 متر بوده (امکان اجاره متراژ بیشتر نیز وجود دارد) با عنوان غرف پیش ساخته یا با تجهیزات شناخته شده است و تقریبا عرفه ای کامل با حداقل امکانات مورد نیاز می باشد که شامل: پارتیشن بندی فضای غرفه، موکت کف، برق و روشنایی، چاپ کتیبه و سردرب و میز و صندلی می باشد.

معمولا این نوع غرفه را آن دسته از مشارکت کنندگانی که قصد آزمودن و سنجش عملکرد و بازدهی نمایشگاه را دارند انتخاب میکنند.

غرفه اسپیس فریم:

ساخت غرفه با اسپیس فریم در بسیاری از موارد بدون نیاز به طراحی انجام می شود و در برخی از موارد مشارکت کنندگان می توانند ترکیبی از بنر و اسپیس را در اجرای سازه خود استفاده می نمایند که در این صورت اسپیس های در مکان غرفه نصب شده و بر روی آن ها بنر مربوطه را نصب می کنند.

ماکسیما:

ساخت غرفه با سازه ماکسیما علاوه بر ظاهر زیبایی که به غرفه می‌دهد باعث استحکام بخشیدن آن نیز می‌شود، همچنین می‌تواند امکان اعمال تغییرات بیشتری برای برای غرفه داران به وجود آورد، لازم به ذکر است که غرفه های ماکسیما می‌توانند در طرح های مختلف و متناسب با بودجه از سوی مشتری طراحی و تولید شوند.
همچنین با در اختیار داشتن غرفه ای از این جنس می‌توان تمام ویژگی های لازم برای یک غرفه نمایشگاهی مانند قفسه بندی، قراردادن نمایشگر اختصاصی، قرار دادن صفحه نمایش معرفی محصولات، استند و ویترین، میز مذاکرات، برد اطلاعات و دیگر خصوصیات برای بیشتر دیده شدن غرفه خود در نمایشگاه استفاده نمود،
درست است که غرفه سازی ماکسیما توانایی مقابله غرفه سازی چوبی را ندارد چرا که در غرفه سازی با چوب انتخاب طرح و شکل کاملا به عهده غرفه داران می باشد اما در غرفه سازی ماکسیما، شما در یک راستای از پیش تعیین شده و در یک شکل منظم و مربعی و مستطیلی شکل می توانید طراحی غرفه نمایشگاهی خودتان را انجام بدهید.
با توجه به توضیحات فوق در کنار هر خوبی قطعا یکسری معایب وجود دارد در غرفه سازی ماکسیما سرعت بالاتر و هزینه پایین تری را خواهید داشت.

غرفه ساز نئوپان:

رایج ترین و زیباترین نوع غرفه سازی استفاده از سازه‌های چوبی از جنس نئوپان و یا ام دی اف با پوشش رنگ می باشد.غرفه سازی با نئوپان در سالهای اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است که مهم ترین دلیل آن به صرفه بودن و خاصیت شکل پذیری آن است همانطور که مستحضر هستید به طور معمول نمایشگاه‌ها بین 3 تا 5 روز برگزار می گردند، لذا غرفه سازی با چوب می تواند بهترین گزینه برای ساخت غرفه باشد.
در غرفه سازی چوبی، براساس سفارش مشتری طراحی اولیه صورت گرفته و تمامی موارد طبق نظر و سلیقه غرفه داران طراحی و اجرا میگردد
در غرفه سازی چوبی کلیه موارد شامل کف سازی، رنگ آمیزی و نقاشی، چاپ و نصب لوگوها، میز و صندلی های غرفه، نورپردازی، تزئینات غرفه شامل غرفه آرایی و … می باشد.

مراحل ساخت غرفه نئوپان :

  1. نجاری غرفه که سازه دقیقا مانند طرح تائید شده با ابعاد و اندازه دقیق ساخته و نصب میگردد
  2. نقاشی و رنگ آمیزی غرفه (تیم اجرایی پارس تدبیر قبل از شروع رنگ آمیزی تائیدیه رنگ را از غرفه داران محترم میگیرد)
  3. تامین برق و روشنایی غرفه نمایشگاه و نصب کلید پریز ها، لایت باکس ها و…
  4. نصب استیکر یونولیت ها و چاپ های لایت باکس ها
  5. چیدمان تجهیزات غرفه ونظافت

سوالی داری اینجا بپرس 🙂

"*" فیلد الزامی را نشان می‌دهد

نام و نام خانوادگی*
Hidden

آخرین اخبار